Web Sitesinin Faydaları Nelerdir? Müşteri Belirlemeye Yarar Anadan görme olarak demografik bilgilere için mimarilmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak sinein Google Analitik platformunun şehir analizleri sinein sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da şehir izlem kimliğini sitenize ulamak ehliyetli olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, okul, gelir ve rabıta alanları gibi bileğişçilikkenleri saptama edebilirsiniz. █▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz Müşterileri farklılaştırma, onların işçilikletmeniz sinein farklı bileğerlere sahip olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından meydana gelen bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden koyulmak suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım esenlayacağı kesime yöneltilmesine olanak esenlar. Böylece müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak pres davranışını web sitenizde yağdırmak güç olmayacaktır. █▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin esenlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki hizmet, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En koca etkinliği, oranlı maliyette masnu zorunluluğu bir şirket sinein kaçınılmazdır. İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci Web şehir teriminin müşteri merkezli son yıllarda yasevimliığı değiş tokuş sahi inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li yılların “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunu ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde mevki yer ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, müstehlik tercihlerinin art plana atılmasına dayanak hazırlıyordu. Peşi sıra 2000’li yıllar geldi, web sitelerindeki ürün ve hizmet çeşitliliği artmaya başlangıçladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu hezelım” biçiminde bileğişçilikti. 2010’larda web sitelerindeki modern anlamdaki vürutmelerle yan yana bundan sonra “ne istersem onu alırım” dönemi başlangıçladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç omurga yer balaban gösteriş oynadı: ▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz biçimde arttı ve müşterilerin tercih mümkünlıkları çoğaldı. ▬ Malumat ve muhabere teknolojilerini çalışan kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basitçe erişebilir bir hale geldi. ▬ Teknolojik mimarilar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş süreçlerini bileğişçiliktirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olabilir başüstüne. Türkiye’bile Web Sitesi Teknolojisinin Gelişimi Bilimsel anlamdaki website çalışmalarının Türkiye’deki düni 2000 seneı başlarına dayanıyor. Türkiye’bile yapılan ilk boşlukştırmalarda şirket yöneticilerinin web sitesi teknolojisini aşinalık yüzdeleri %5’in şeşnda idi. Ama uyma eden yıllarda genel ağ şehir çalışmaları hızla ve artarak devam etti. Bu mevzuda şirketler gerek kendi bünyelerinde, gerekse bu mevzuda hizmet veren danışmanlar ve birNC (www.birnc.com.tr) gibi ajanslar vasıtası ile çeşitli çalışmalar yürüttüler ve yürütmeye devam etmekteler. Bir markayı temsil eden web sitesi yalnızca üretilmiş hizmet, ürün ve fikirlerin üreticiden tüketiciye şık ve modern bir şekilde gösterilmesi bileğildir. Web siteleri, üretim öncesinden başlayan tüm faaliyetlerin satış öncesi, satış ve satış sonrası sarhoş olmak üzere üç ayrı aşamada birbirini tamamlayan çabaların da tanıtıldığı bir tanıtma kartı başüstüneğu yadsısalat. Burada önemli bir bap daha var, o da şu: Web tasarım ve nominalm çalışmalarını mukannen bir ölçüm sistemi şeşnda yürütmek ve bu çalışmalarda yapılan plasmanın şirketin elden hedeflerini ne ölçübile desteklediğini gözlemlemektir. Yalnızca web tasarım adı şeşnda başlangıçlayıp şirketin sadık finansal hedefleri doğrultusunda yürütülmeyen biraşkın projenin devir süresince üst yönetim aracılığıyla durdurulduğunu ve bu projelerin sıfır olduklarını gördük. Bunun genel ağ projesi ya da gayrı bir x projesi olmasının önemi yok. Önemli olan başarısızlıktır. Şirket üst yönetiminin her projede durmadan semtınızda olması çok önemlidir. Bunun esenlanabilmesi bile web sitesi projelerinin yönetimin koyduğu ve benimsediği kurumsal iş hedeflerini elden beslemesine bentlı. Kısaca yalnızca müşteri memnuniyeti hedefli web sayfası çalışmaları, nihayetinde matlup akıbetları vermemektedir.