Logo nedir? Lafız valörı olarak mahiyet huzurlığı dilimizde amblem olan, bir aksiyonin, faaliyetin, organizasyonun yapkaloriı, valörını, karakterini sembolize eden şekillerdir. Bir logo tasar çizimı anlamsal olarak aksiyonletmenin yahut organizasyonun dikme olarak yaptığı aksiyoni sembolize edebileceği kabilinden, markanın kendi valörı ile de sembolleştirilebilir, ayrıca bazı çkızılışmalarda kavramlar soyutlaştırılarak farklı bağırsakerik ve anlamlara malik olabilir.
Sorusu sorulduğunda söz valörının haricinde, birgeniş logo ve amblem çeşidi vardır. Logo tasar çizim esnasında tasar çizimı yapacak olan erkek yahut kuruma neyin ve elbette aktarıldığı enikonu önemlidir. Gayrı taraftan logo tasar çizim çkızılışmasını yapacak erkek yahut kurumun sizi elbette anladığı ve logo çkızılışmanızı elbette değerlendirdiği sonucunda ortaya çıkacak olan çkızılışma sizin, aksiyonletmenizin ve bundan sonraki çkızılışmalarınızın temelini atacak olan “logo tasar çizim çkızılışması” olacaktır.
Logo sadece şekil ve sembol değil, yazı karakterinin kendisi, yazı karakterinin değaksiyontirilmiş ve düzenlenmiş hali yahut marka bağırsakin yeni yazı karakteri oluşturulmasıyla da tasarlanabilir. Bu tip çkızılışmalara logo değil, logotype denilir. Logotype yekten çok iş meydanı ile faaliyette bulunan şirketler bağırsakin henüz çok tercih edilebilir. Hiç bir sektörde etkinlik gösteren aksiyonletmelerin çoğu kez logoları bölümü simgeleme fiyat. Ama yekten fazla bölüm ile uğraşılıyorsa bütün sektörleri logoda temsil etmek imkansızdır.
Logo ne aksiyone yarar?
İşletmeler bağırsakin logo yahut logotype olmazsa olmazlardandır. Her elbette markası olmayan bir pres olmazsa logo yahut logotype’sız bir markada düşünülemez. Bu makaleyi okuduğunuz bugün aklınızdan Koç, Vestel, İş Bankası markalarını geçirin. Aklınıza logoları ile beraberinde gelmemiş olması imkansızdır. Beko markasını geçirin, olur aklınıza Beko’nun güncellenen yeni logosu geldi. Müzelik halini düşünmeye çkızılışın. Markaların logoları olmadan düpedüz marka olmaları kıl payı imkansızdır.
Bu sebeple aksiyonletmenize kurumsal bir tasavvur hazırlayarak yolunuza berk adımlarla devam edebilmek namına “logo tasar çizim” çkızılışması ile saksılayın.
Logo ideogram, sembol, amblem, ikon kabilinden bir grafik öğesiye bütünleşik olan logo yazkaloriı (logotype) söylem fiyat. Ticari markaların, kurumların ve ayrıca kâh kişilerin bir surette tanılamanmasını sağlayıcı aksiyonaretlerdir. Tipik bir logo firmaların fark edilmesini, diğerlerinden ayrılmasını sağlayıcı renk, font, şekil ve görsellerdir.
Yalnız, hafif anlaşılır, sınırırlanması hafif, olanaklı evetğunca az adetda renkten oluşorospuıdır. Her çeşit baskı ve parça tekniği ile sorunsuz kullanılabilir olmalı, çok bayağı ölçülerde detaylar kaybolmamalı, çok büyük ölçülerde dağınık görünmemelidir. Her türlü ölçüde ve yüzeyde okunabilir olmalıdır.
Özgün olmalıdır. Sair şirket evet da ürünlere ilgilendiren logolar ile karışıklığa sebep vermemeli, ayrıca çağrıştırmamalıdır. Kopyalanan evet da esinlenen logolar o ürün evet da firmaya büyük beis verir.
Logo tasarımcıyı değil ürün evet da firmayı yansıtmalıdır. IBM logosunun tasarımcısı Paul Rand’e bakarak logoyu üreten tasarımcıdır fakat oluşturan firmanın kendisidir. İlgili kuruluşun evet da ürünün özelliklerini yansıtmalıdır. Seçilen evet da tasarlanan font şirketin içeriğine şayan olmalıdır. Ayrıca kurumun kendisini elbette tanılamamladığı ve kurumu yansıtan kavramların neler olduğunu bilmek logonun tasar çizim aşamasında önemli unsurlardır.
Logo sadeliğinin tarafıkeşik icap rengi icap şekli itibariyle farklı koşullarda görüldüğü bugün de akılda kalıcı olmalıdır.
Farklı bir ülkeye ilgilendiren ürün evet da şirket bağırsakin logo tasarlanacağı bugün o ülkenin renklere yüklediği anlamlar ve kültürleri hakkında veri sahibi olunmalıdır. Özellikle bir simge kullanılacağı bugün simgenin taşıyacağı valör hizmetında bu veri çok önemlidir.