Ne hakkında? Hedef kitleniz için yararlı mı? Bu içeriği (ve sitenizde olmayan diğer yararlı içerikleri) hedef kitlenizle nasıl paylaşıyorsunuz? Buna nasıl tepki veriyorlar? Cevap veriyorlar mı? Web sitesi trafiğine takılmadan önce, Jay Baer’in Youtility’yi okumanızı şiddetle tavsiye ederim. İçinde, odağınızı hedef kitlenizin ihtiyaçlarına kaydırmaktan bahsediyor. Sayıları saplantı haline getirmek yerine, insanları takıntı haline getirmelisiniz. Hedef kitlenizin ihtiyaçlarına odaklanan bir içerik stratejisine sahip bir web sitesi oluşturmayı ve sürdürmeyi misyonunuz haline getirin. Ann Handley’den kitabını İçerik Kuralları’nı tek bir cümleyle özetlemesini istediğimde söylediği gibi: “Müşterim bana hangi pazarlama için teşekkür edecek?” Bu sorudaki gücü görüyor musunuz? İçeriğiniz o kadar iyi ki ziyaretçi bunun için size teşekkür etmek istiyor. Sadece potansiyel bir müşteriniz değil, aynı zamanda eşyalarınızı paylaşan büyük bir hayranınız da var. Tüm bunlar doğru türde trafiği oluşturur. Evet, SEO’yu iyileştirmek için sitenizde yapabileceğiniz daha birçok teknik şey var. Ancak, izleyicilerinizi tanımadığınız ve sizden ne istediklerini bilmediğiniz sürece bunların hiçbiri etkili olmayacaktır