Adilcevaz SEO

Yüksek kaliteli içeriğe odaklanın ve sitenize organik bağlantılar elde edin ve iyi performans gösterme şansınız yüksektir. Bu, (a) hizmetlerinin değerini artırdıkları veya (b) müşterilerini incitecek siyah şapka tekniklerini kullandıkları gerçeğini yazmanın harika bir yoludur. Ancak çoğu durumda, SEO uzmanlarının müşterilerini ve halkı eğitme ihtiyacını fark edememesidir. Sektörümüzde ortaya çıkan en yaygın sözcüklerden biri “geri bağlantılar” dır. Onlar neler? Neden önemlidirler? BACKLINK NEDİR? Geri bağlantı, bir web sitesinde web sitenize geri işaret eden herhangi bir köprüdür. Sizinle, hizmetinizle veya ürününüzle ilgili bir konu hakkında konuşan birinin web sitenize atıfta bulunmak istediği bir alıntı biçimidir. Geri bağlantılar, Google tarafından bir sayfanın değerini ölçmek için kullanılan birçok ölçümden biridir. Geri bağlantılara bazen gelen bağlantılar, gelen bağlantılar, gelen bağlantılar veya içe doğru bağlantılar denir. Backlink Nedir ve Nasıl Edinilir? 1 Yukarıda, Forbes web sitesindeki bir makaleden aldığımız bir geri bağlantı örneği bulunmaktadır. Sayfadaki “Post Modern Pazarlama” metni, web sitemiz postmm.com’un ana sayfasına işaret eden bir bağlantıdır. Bu bağlantı Forbes için giden bir bağlantıdır, ancak web sitemiz için gelen bir bağlantı veya geri bağlantıdır. Genellikle, bağlantılı metin (bazen “bağlantı metni” olarak da anılır), kolay tanımlama için sayfa metninin geri kalanından farklı şekilde şekillendirilir. Genellikle bağlantılı metin farklı bir renkte, altı çizili veya bir simgeyle birlikte olacaktır – bunların tümü, bağlantılı bir metne tıklarsanız, metnin referans verdiği sayfaya yönlendirileceğinizi gösterir. Geri bağlantılar birkaç nedenden dolayı önemlidir. Web sitenize bağlanan sayfaların kalitesi ve miktarı, Google gibi arama motorlarının kendi arama motoru sonuç sayfalarında (SERP’ler) sıralamanızı belirlemek için kullandıkları kriterlerden bazılarıdır. Bir SERP’de ne kadar üst sıralarda yer alırsanız, işletmeniz için o kadar iyidir, çünkü insanlar bir aramaya yanıt olarak Google, Bing veya başka bir arama motorunun ürettiği ilk birkaç arama sonucunu tıklama eğilimindedir. Peki, arama motorları neden geri bağlantıları önemsiyor? İnternetin ilk günlerinde, arama motorları çok basitti ve kesinlikle anahtar kelime eşlemeye dayanıyordu. Bir web sitesindeki içeriğin ne kadar iyi olduğu, ne kadar popüler olduğu veya web sitesinin ne için olduğu önemli değildi. Bir sayfadaki bir cümle, birinin aradığı bir cümleyle eşleşirse, o sayfa muhtemelen SERP’lerde görünecektir. Bu, bir kişinin arabasını bir “araba tamir atölyesine” nasıl götürmesi gerektiğini uzun uzadıya tartıştıkları bir çevrimiçi günlüğe sahip olsaydı, bir “araba tamircisi” arayan kişilerin muhtemelen o sayfaya yönlendirileceği anlamına geliyordu. Ancak bu, bir tamir atölyesi bulmaya çalışan biri için gerçekten yararlı değil, değil mi?

Yazı oluşturuldu 758

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Benzer yazılar

Aramak istediğinizi üstte yazmaya başlayın ve aramak için enter tuşuna basın. İptal için ESC tuşuna basın.

Üste dön
https://nigdewebtasarimseo.name.tr/ https://elektrikteknisyeni.name.tr/ https://ekonometri.name.tr/ https://labirentcikmazi.name.tr/ https://seouyumlumakale.name.tr/ iqos sigara https://seokoloji.gen.tr
puff bar elektronik sigara
instagram takipçi satın al